martes, 22 de julio de 2008

.........


Estoo....qui em tenia k dir k quan piques l'enter, es publicava la entrada? xDxD


Weno ara si, Uooola! K tal? Fa molt k no dic res en aquestes coses tipu fotolog, blog..etc.., per com que aquest estiu es molt aborrit, he decidit fer un d'aquests.


Com podeu veure a la fotu, jo a l'estiu em mouen així pel carrer, k si no, res de res.

Doncs que més a dir....a si, ara jugo més a la wii k a res més! Impossible eh?? A més, k consti k aquest blog l'estic fent des de la Wii!!!! Res de ordinadors, això és aigua pasada. Ara tinc el Mario i l'ordinador junts!!!!!!!!!! xD


Wenu, ara k tinc internet a la Wii, cada dia em cargo uns quants japonesos al Cal of Duty (Free xD) de la Wii, cla està, i a més, els apallisso a l'smash bros xD


Pos res més, ja aniré actualitzant. DEW A TOTS!

No hay comentarios: